HTML

Esős gyereknap

2009.05.31. 14:57 :: Varázsmogyoró

Olyan mocsok dolog, hogy mikor annyi szabadtéri program van és Gil is itthon van, akkor esik az eső. kinéztem több jó helyet is ahová mehettünk volna, de persze így itthon próbálok (főleg) Poronty kedvébe járni.

Ragasztottunk a szőnyegre lovaspályát és az új és a régi pónik versenyeztek ezerrel. Közben Öcsi meg tornázott illetve hellgatta az új Zenélős Kulcstartóját... nagyon vagány, már csak a kocsi hiányzik hozzá.

Persze nem maradhattak el a lovas ajándékok. Könyv meg foglalkoztató és póló is. Sőt! Egy régi kedvenc póni még szárnyakat is kapott :-)))

Más. Annyira hullik a hajam, hogy már kezdek megijedni. Minden tele van vele. Már levágattam jó rövidre, de így is. Remélem nem kopaszodom meg teljesen???

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr911154999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2009.06.02. 11:34:42

Én is pont erre gondoltam Vasárnap, milyen igazságtalanság, hogy eddig jó idő volt és pont a hosszú hétvégére romlott el. :(

Hajamat meg én is siratom, pedig azt hittem megúszom. :(
süti beállítások módosítása