HTML

Valszeg lemerültem

2009.06.03. 10:46 :: Varázsmogyoró

A tegnapi napom pocsék volt. Este kb 6x keltünk Öcsivel. Nemtom mi volt a baja. Kicsit a hasa is fájt, álmos se volt, nyűgös viszont igen, be van dugulva kicsit az orra (de szerencsére nincs nagyobb baj)...stb Minden együtt volt és ez nekem olyan volt mint ha szívlapáttal agyonütöttek volna. Fájt mindenem, émelyegtem (Anya megkérdezte, hogy nem vagyok e terhes??!! :-D Nem vagyok) néha öklendeztem, szédültem...stb

Azzal telt a nap, hogy Öcsit lepakoltam és néztem max. az ölemben ült és nézelődött. Semmire nem tudtam magam rávenni. A gyógymód: Este korán leraktuk a gyerekeket aludni, kicsi tv nézés és egy rendes alvás. Öcsi megérezhette, hogy muszály aludnom és csak 2x kelt fel szopizni és már aludt is szépen tovább a KISÁGYÁBAN!!!!! Sajna bánatára muszály voltam berakni, mert amúgy nem pihenünk rendesen és ez lesz a vége, ha nem aludhatok legalább 5 órát egy éjszaka alatt. :-( Szegénykém olyan hideg volt mikor jött szopizni, mert a nagy melegben elpakoltam a hálózsákot a takarót meg lerúgta magáról, így szinte hálás volt mikor hajnalban már nem pakoltam vissza a helyére, hanem mellettem melegedett és aludt majdnem 8-ig!!

Ma be kell hoznom minden lemaradást, nekiestem a dolgoknak, de ha egy nap is kimarad látszik, hogy mennyire be van osztva minden percem.

Letudtuk a csípőszűrést. Még viselnie kellene pár hétig a terpesz betétes rugit, de valszeg inkább marad a napi torna, mert már nagy ahoz, hogy abban feküdjön. (Potom 7000 HUF volt a vizsgálat, de most elsők voltunk, mert Gil 4 órától ott strázsált, mi meg csak 4.45-re mentünk a gyerekkel) A dokinéni mutatott egy cipőt, hogy milyen legyen az első szandi. Sarokemelős, betétnélküli. Kiváncsi vagyok, hogy hol és mennyiért sikerül majd beszerezni.

Poronty ma ment utoljára oviba. Aztán pár nap nagyi és megkezdődik a nyári szünet neki. Ma én megyek érte, elbúcsúzunk, meg összeszedem a holmijait.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr601160796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2009.06.03. 13:30:36

Hű, akkor most már, hogy otthon lesz Poronty, pörgős napjaitok lesznek ám. :)
Öcsi pedig nagyon ügyes, hogy az ágyában aludt. ;)
süti beállítások módosítása