HTML

Varrás

2009.06.11. 12:30 :: Varázsmogyoró

Eltűnésünk oka, hogy Öcsinek Mei Tai készült. Szerintem egész pofásra sikeredett és kényelmes is lehet, mert Öcsi ma is elaludt a bevásárlás közben.

Végigjártam a boltokat, mert mindig nekikezdek, de nem merek az interneten rendelni főleg használt cuccot.

El elég jó hordozót találtam, ami nem kenguru, inkább csatos MT, de mivel 26.000HUf-ért vesztegették, hát otthagytam. Mivel Öcsi után én most egyenlére nem tervezek több gyermeket, ezért nem ruháznék be házszínezés előtt egy ekkora összegű hordozóba, főleg, hogy az se biztos, hogy szeretni fogja. Poronty anno bömbölt mindnben, amiben csak tudott :-) Próbáltuk háti hordozóban (mint egy fémvázas hátizsák) meg kenguruban is, de kitörte benne a frász.

Én nem vagyok nagy kendő párti, de ezt most ajánlanám mindenkinek, mert tényleg müxik.

Szabásmintát olvasgattam mindenfelé, mindenkitől összeszedtem a tippeket mega trükköket és megszületett egy testreszabott félig csatos MT. Egy nap alatt meglett, mert Gil addig vigyázott a gyerekekre.

Poronty kedvetkapott a hordozáshoz, így készült babaméretben is egy Annabellácskának is. Igazán jól nézünk ki egymás mellett Poronttyal, mindenki viszi a maga kis "csomagját".

Folyt köv

 

 

 Pár nap elteltével kijelenthetem, hogy mindenki nagyon szereti. Lénárd azóta nagyon sokat kenguruzik benne és általában el is alszik. Kényelmes és meleg. Nagyon jó döntés volt, hogy ezt választottam. (veregetem egy kicsit a vállam csendesen :-D)

Ma ballagott a szomszéd lányka, sokat kellett jönni menni a kicsivel és nagyon jól szuperáltunk így együtt. Poronty is rajongó lett velem együtt, csak ő gyakrabban veszi fel-le mint én, mert néha Annabellácska rosszul viselkedik :-))))

Olyan szép ezüst gyűrűt sikerült a szomsz. lánynak venni, úgy örültem neki és még ballagási akció is volt, ezért viszonylag jó áron sikerül hozzájutni. Kinéztem magamnak is egy nagyon szépet, de nem vettem meg. Azóta is fáj érte a szivem. Valszeg a jövőhéten újra "megtekintem" hátha megvan még :-)))

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr1001178580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2009.06.12. 11:41:57

Képet majd muti. ;)
Amúgy én a neten szoktam ruhákat rendelni, rossz tapasztalatom még nem volt szerencsére. (Na meg a neten próbálok túl is adni rajtuk.)

Niki- picurAnyu 2009.06.15. 14:39:49

Szupi lett. :) Csak azt nem értem, hogy az apás képen miért van a csomó a háton? Annak lent kéne lennie a popsijánál, nem? ;)

Varázsmogyoró 2009.06.18. 14:39:11

Lehet így is úgy is, ha Gilen van , akkor eddig ér a kötőke... hehehe (ember súlyban van rendesen)
süti beállítások módosítása