HTML

Lopott percek

2009.06.26. 17:07 :: Varázsmogyoró

Alszik a családom, talán sikerül beszámolnom pár dologról, ami történt a napokban.

A hajhullásomat Varga hajcseppel próbálom megállítani. Naponta 2x kencézek, 3-4 hónapig kell fújdogálni, masszírozni. Remélem használ, mert ha így haladok, akkor nem lesz szükségem fésűre :-)

Minden nap málnát szedek, eszek... keverek be joghurtos krémnek. Lassan málna mérgezésem lesz, de annyira finom. Öcsit nem zavarja szerencsére.

Ő is eszeget néha napján. Kapott már kétszer tejpépet. Ma pedig sütőtökös almát, mert az alma magában nagyon nem ízlett neki. Kb 2-3 teáskanálnyit kap, inkább csak majszolgatja mint eszi, de jól szórakozunk Poronttyal a pofákon amit vág közben.

Nagyon gondolkozom, hogy PicurAnyu után szabadon (rémisztgetésére :-D) én is zárolok, mert hiába nem futottam még bele eszement alakokba, de hallani már sokat hallottam róluk és az is fusztrál kicsit, hogy olyasvalaki is olvasgathat akinek nem nagyon örülnék. Nekem nincs sok olvasóm, nem hiszem, hogy megrázná a blogvilágot a hiányom, de ha valaki továbbra is velem/velünk szeretne maradni, akkor jelezze, mert valszeg a Varázsmandula blogon megtalálhatóak leszünk. Nem tudok mindennap jönni, de azért próbálom tartani az iramot a többiekkel.

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr391210464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2009.06.27. 17:54:58

Most akkor zársz, vagy abbahagyod ezt a blogot? Én szeretnélek továbbra is olvasni titeket. ;)

meske 2009.06.28. 19:15:59

Puszi! Én mindenképpen szeretnélek továbbra is olvasni!
Az előző bejegyzéshez: nem is tudtam, hogy van ilyen bicaj! Zseniális találmány! :) Gondolom, mennyire élvezi Kiscsaj Porontyod :)

Pannaa · http://kapaszkodjminimano.blogspot.hu/ 2009.06.29. 06:15:32

Szia!
Mindenki bezár... Azért ez borzasztó, hogy idáig jutott a blogvilág... :( Szeretnélek olvasni továbbra is. petesagi@gmail.com Kaphatnék a Mandulához is meghívót?
Köszönöm!!
süti beállítások módosítása