HTML

Meglepi Díj

2009.01.19. 11:57 :: Varázsmogyoró

Az alábbi díjat Picimeli-től kaptam és nagyon köszönöm neki!!!! Nemsokára izgulhatunk kicsiTigri világrajövetele felől. Kívánok minden jót neki innen is!

"Igazából nem is jó szó rá a díj - szóljon, akinek eszébe jut rá jobb kifejezés - inkább jelzés a barátságról és a közelségről, ami legkevésbé értendő földrajzilag.
Lényege, hevenyészett fordításban: Ha blogolsz, hiszel a 'proximitásban' a térben, időben, és kapcsolatokban való közelségben és teszel is érte. Ezek a blogok különösen varázslatosak. Íróik célja, hogy barátokat találjanak. Nem az anyagiak vagy a hatalom érdekli őket. Reméljük, hogy amikor kibomlik a szalag az üzeneten, még több barátság fog születni. Figyeljünk oda jobban az ilyen blogokra!
Add tovább nyolc újabb blogolónak és mutasd meg ezt a leírást is!"

Már nem is tudom, hogy hogyan kezdődött. Fórumokon érdeklődtem eleinte hasonló "problémás" emberekkel chateltem mint én VOLTAM. Aztán elkeveredtem pár bloghoz, olyan jó volt látni, hogy tartják egymásban a lelket, hogy kiírják magukból azt amit szeretnének. Aztán izgultam egy két "ismeretlen" emberért mikor jött a nagy nap és akkor talán rájöttem, hogy szívem szerint én is leírnám a bajaimat... na valahogy így kezdődött.

Azóta olyan jó, hogy mindennap fogad valaki/valami új. Már nagyon hiányozna ha nem jöhetnék és nem olvashatnék rólatok.

Sajnos nem nagyon tudok olyan emberkéről aki még ne kapta volna meg ezt a díjat, mert szinte már mindenkinél láttam a képet és levélkét, ezért úgy döntöttem, hogy küldöm mindenkinek aki erre szokott tévedni és mellé egy hatalmas virtuális ÖLELÉST !!! Köszönöm mindenkinek aki erre szokott járni, hogy olvasgat, ha teheti néha adjon magáról hírt, mert az mindig jólesik.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr74887101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillagbaba 2009.01.19. 22:06:00

Szia4 Én PiciMelitől jutottam el Hozzád és látom már mennyire a célegyenesben vagytok! Sok sikert a nagy "kalandhoz" életetek legszebb részéhez! :-) Ha nem gond néha benéznék Hozzád, már amikor időm engedi :-)

Melike80 2009.01.20. 08:06:07

Nagyon kedves vagy! Köszönöm.
Már úgy izgulok érted is.
Hamarosan a karjaidban tarthatod a picikédet.
Ölelés, és puszi nektek.
süti beállítások módosítása