HTML

AFP vérvétel

2008.08.12. 13:40 :: Varázsmogyoró

Egyre inkább tudom, hogy a mi védőnénik nincs a toppon!

Elküldött a vérellátóba, ott 2 óra várakozás után közölték, hogy elvileg nem ide kellett volna jönnöm, de ha már vártam leveszik, majd átküldik oda ahova kell. Remélem nem fog eltünni, mert ez pótolhatatlan és nagyon fontos!!!!

ezután mentem a körzetihez, hogy pecsételje le a beutalókat. Na erre ő is közölte velem, hogy ezt a nőgyógyásznak kell. Táppénzre is ő fog venni.

Hát KÖSZÖNÖM KATINÉNI, olyan jó, hogy mindenben segít!!!

Elment az egész napom és hulla fáradt lettem, ezért nem jelentkeztem tegnap. A következő a belgyógyászati rendelés lesz, meg a bőrgyógyászatra is szeretnék eljutni, hogy írassak a hasamra A vitaminos krémet, mert nekem az anno nagyon bevált. Nem repedezett meg a hasam, meg a viszketésre is nagyon jó volt. Jobb szeretem mint a bolti krémeket.

Tegnap értesültem a "rosszhírről". A szülészet elköltözött egy másik kórházba egy hete. Szóval nem a hozzánk legközelebb eső helyen fogok szülni, hanem a világ másik végén, viszont enek cserébe hipa-szupa körülmények között. Apának (G-nek) útba fogok esni munnkába menet meg jövet, de a család többi tagja az autókázhat minden nap órákat. Hátha csak 3 -4 napról lesz szó akkor meg kibírják :-)))

Állítólag dokik, nővérek mindenki és minden áttelepül... semmit nem fogok megtalálni. Már a régi helyen elég rutinosan közlekedtem... de hát ez van. Lesz ami lesz.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr27612466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása