HTML

19 hetes UH

2008.08.29. 10:33 :: Varázsmogyoró

Reggel megjártam Duda dokit... 5 percet se vártam mikor megjelent az ajtóban, hogy várja e valaki. Már csörtettem is befelé.  Pötty jól van :-) A köldökzsinór a lába között van, ezért kapálódzik, szerintem zavarhatja. FIÚ!!! Láttam a fütyijét, de sajna nem dokumentálták, hogy később bizonyítani tudjam, hogy van neki. Medence végű fekvésben van és lepény a hátsó falon tapadt (előző uh alkalmával még a melső falon volt (lehet vándorol)). A doki erre azt mondta, hogy a franc se tudja 12 hetesen, hogy hol van a lepény???!!! Akkor minek írták rá a papíromra? A magzatvíz mennyisége átlagos. A fejkör: 45mm, a csombcsontja: 28mm.

Kontroll 24 hetesen. Láttam a kezeit, lábait, gerincét. A napi 2-3 mozgásra a doki azt mondta, hogy lesz ez még másképp is, csak lustálkodik!

 

 

 

 

 

 

 

 

Magyarázattal:

 

 

 

 

 

 

 

 

Mikor az Uh végeztem, áttrapoltam a vérellátóba, ahol a 2. voltam!! Ilyen még nem volt, ált. tele a váró. Megcsapoltak és még 9 nem volt, már robogtam a munkahelyem felé. :-)

Igazán jól indult a napom, csak így tovább!!!!

Ui: Sajnos tegnap méreckedtem :-( Az eredmény (dupla vacsi után) +5 kg !!! Azt hiszem a valóságban ez kb csak 4, de lesz belőlem szép nagy bálna ha így haladok. Anno Poronttyal 11 kg híztam összesen, majd előszedem a jegyzeteimet, hogy milyen ütemben történt, hátha nem nagy a baj :-)

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr45639073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.08.29. 11:21:04

Gratulálok a jó hírhez. :) Minden jó és szép. :)
Én meg még mindig várok arra a fránya AFP eredményre, meg az UH-ra is. :( Tudtam, hogy ki fogom fogni. :(
süti beállítások módosítása