HTML

Nyeremény értesítő

2008.09.14. 13:32 :: Varázsmogyoró

Ma kaptam meg a NLC értesítését, hogy a Lolával az élet játékon könyvet nyertem.

Sajna lehet, hogy csak egy hónap múlva kapom meg, de akkor is annyira örülök neki, mert a múltkor a könyvesboltban majdnem megvettem. Az tartott vissza, hogy minden cikket olvastam és elég drága volt... de mostmár meglesz. Lesz mit olvasnom napközben, meg arra gondoltam, hogy valszeg beviszem megemmal a kórházba is, mert ott ha épp nem szoptatsz vagy alszol akkor a legjobb időtöltés az olvasás :-)

Gil egész hétvégén dolgozik :-( Kettecskén vagyunk a gyermekkel, már átválogattuk majdnem az összes fiókot... most a gyerekszoba rendrakása következik. Mire jön Pötty, addigra el kell tüntetni az összes vackerájt amit felhalmoztunk 4 év alatt Porontynak.

Ma jártuk a boltokat polcot kerestünk meg falvédőt, de nem jártunk sikerrel :-( Viszont vettünk 5 liter narancslevet, mert most annyira rá vagyok indulva, hogy ha nincs itthon elvonási tüneteim vannak. (Ha nem vagyok terhes, akkor megöl tőle a sav, de most nagyon jólesik)

Poronty kicsit taknyos, de szerencsére láza nincs, ez a hülye idő kikészíti még a macskát is. Nagyon nemakaródzik neki kint maradni, mert szélvihar van és Ő utálja a szelet. Sajna ilyen a macskasors, már csak éjszakára jöhet be aludni az előszobába. Egyre szebb kis kandúr kerekedik belőle.

Pocifotó a 21. héten:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Most nem gömbölyödtem nagyot, szerintem most stagnált picit, mert előtte volt egy hatalmas ugrás . (Halkan jegyzem meg, hogy értékelendő, hogy nem bugyiban fényképeszkedtem :-D)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr32662803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.09.15. 11:02:34

Porontynak jobbulást!
Pocakfotó csini. ;) nekem amúgy semmi bajom nem volt a bugyissal sem. :)))
süti beállítások módosítása