HTML

Ma már kétszer kidőltem

2008.11.17. 16:01 :: Varázsmogyoró

Eddig azt hittem, hogy egyre energikusabb vagyok :-) Annyi mindent sikerült a napokban megcsinálni. Lassan tele egy hatalmas fiók ruhácskákkal, fent van a fürdőszoba tükör és ki is van takarítva a szerelés után... stb

Erre ma délelőtt nem bírtam nyitvatartani a szemem és bealudtam rendesen. Kora délután Gil hazahozta Porontyot az oviból, mert elfelejtettünk neki pizsit vinni :-D 2-kor altattam és persze együtt keltünk fél 4-kor! Remélem Öcsi feljlődik ilyen szépen és elvonja az energiáimat és nem valami más van a háttérben.

Este nem tudom mi lesz velem... valszeg vasalni vagy tv-zni fogok egész éjszaka :-)))

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr81773847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.11.17. 20:02:28

:) Te kis energiabomba. :))
süti beállítások módosítása