HTML

Nehéz hétvége

2008.11.23. 21:39 :: Varázsmogyoró

A szombat tiszta diliház volt. A szomszédban disznóölés volt, a malacka Gil nagymamájáé volt, ezért hajnalban keltünk. Délben anyáéknál Erzsébet napoztunk. Délutántól ismét malackodtunk estig. Jól kifáradtam.

Vasárnap valszg ennek ittam a levét, mert a közérzetem valahol a béka feneke alatt volt általában. Mikor ettem minden rendben volt, de utána Öcsi beindult és szó szerint rugdosta a kaját nna ettől kavargott bennem minden. Szerencsére tudtam aludni délben Poronttyal egy kicsit.

Holnap egész nap takarítás program lesz, mert úgy nézünk ki mint ahova bomba csapott be, pedig nem is főztem egész hétvégén itthon. Ünneplő ruhák meg játszós ruhák halomban állnak a szennyestartó mellett.

Poronty megkapta a rég vágyott állatorvosos Barbie-t (amúgy Steffi Love baba, de ezt még P. nem érti), mert már egy hete nem szopja az ujját. Ez volt az alku tárgya. Most a lakás minden pontján van mini lázmérő meg kicsi cica, kutya, kicsi csontok meg gombolyagok...stb  Isteni mezítláb rájuklépni :-))) Legközelebb csak valami hatalmas dologban kötök alkut a gyerekkel.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr73784946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.11.24. 13:16:58

Hú mennyi kis apróság van hozzá. :)
süti beállítások módosítása