HTML

Megjártam a háziorvost

2008.11.28. 17:03 :: Varázsmogyoró

Reggel pontosan érkeztem, az asszisztensnő pontosan szólított vagyis vette el a kezemből a papírokat. Újra elmagyaráztatta velem, hogy mért ide jövök ezekkel, én újra elmondtam, hogy tanácsadáson nincs orvos... bla bla bla

Hamar itthon voltam, vittem a kocsit téliesíteni, mostmár bátran közlekedhetek. Ki és beszállásnál hátrébb kell csúsztatnom az ülést, mert a kormánytól nem tudok kiszállni :-D Vicces látvány lehet, ahogy egy bálna beszorul a kocsiba.

Kora délután megérkeztek a beltéri ajtók!!!! Gil kollegájával lepakoltuk a garázsba őket. Utána egy gyors kaja és pihi, mert éreztem, hogy hiába nem voltak nehezek, de azért nem ez most a legjobb sport nekem.

Le köll fösteni, majd beüvegezni és már mehetnek is a helyükre... kiváncsi leszek ez meddig fog tartani?????

Már csak 56 nap van hátra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr52793418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása