HTML

Megszületett Kristóf!

2009.01.23. 17:23 :: Varázsmogyoró

Irigykedem PicurAnyura (persze csak jó értelemben) a kezében tarthatja a csepp fiát. Túl van a nehezén...csodálatos dolgott élhettek ma át. Micsoda boldogság egy várva várt gyermek születése, és micsoda csoda, hogy egy csepp fiúcska ma meglátta a napvilágot és a szüleit. Ismerkedhetnek egy életen át. Nagyon jó helyre rakta be a pici fenekét ez a legény.

Én meg mehetek lépcsőzni :-(

Szinte naponta többször a lelkemben újra meg újra átélem a kislányom születését. Próbálom bevonzani azt a gyors és szép szülést amiben 4 évvel ezelőtt voltam. Kezdek néha aggódni is, nehogy gond legyen a "túlérettség" miatt... szeretnék már szülni!!!!!!!!! Remélem hallja az akinek kell :-)

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr5898128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

meske 2009.01.23. 18:01:52

Hamarosan te következel! Lépcsőzz csak ha van időd és energiád! :) Mostmár értetek jön a szorítás és én is kérem az égieket, hogy nézzenek rád és segítsenek! :)

kisnyuszika 2009.01.23. 19:54:05

Szia!
Most találtam rád Naninál.
Gyors és szép szülést kívánok neked meg Babócádnak is.

Varázsmogyoró 2009.01.24. 11:49:46

Köszönöm előre is a drukkokat... remélem a hétvégén "beindulunk", mert Porontyot ma lepasszoltam Nagyihoz, így lenne a legegyszerűbb :-)))

Csillagbaba 2009.01.24. 18:56:45

Többször is benéztem, hogy mi újság! Ha még sem jön Öcsi a hétvégén akkor próbálj pihenni egy nagyot!!!! Puszi
süti beállítások módosítása