HTML

Rekord

2009.02.22. 19:00 :: Varázsmogyoró

Ma Lénárd rekordot döntött, 140 ml-t szopizott délután. Még most is ki van dőlve, itt szuszog az ölemben. Bolognai tésztát ettem, előtte zellerkrém levest és egy Sport szeletet. Nagy bögre gabonakávé zárta a sort, hát csoda, hogy ízlett Öcsinek a kaja???

Ma nagyon csendes volt a nap, mert Poronty még nincs itthon, Gil viszont egész nap velünk volt és dajkált, fürdetett...stb. A levegő hiányzik nagyon, de ha ilyen szép tiszta idő marad, akkor holnaptól megyünk sétálgatni, de ennek a babakocsi a feltétele, amit ha minden igaz holnap beszerzünk, mert hiába van itthon 3, nekem persze egyik sem jó :-))))

Tegnap gatyapróbát tartottam, mert PicurAnyun felbuzdulva kiváncsi voltam, hogy hogy állok a kilókkal? Mérlegre nem állok még egy darabig ezt megfogadtam, mert nem akarok szörnyülködni, meg nem szeretném, hogy lelkiismeretfurdalásom legyen mikor csak azért eszek, hogy legyen tejcsi bőven. Hát, feljöttek a nagyobbacska nadrágok, de ami eddig bő volt, az most passzos rendesen, de így is várakozáson felül teljesítettem. Rosszabbra számítottam. A hasam még nagy és lötyi, de még nem is tettem ellene semmit, meg még pár hétig nem is fogok :-)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr53958988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása