HTML

Kirándulás

2009.03.02. 10:19 :: Varázsmogyoró

Megvolt az első közös négyesben eltöltött programunk. Meglátogattuk a Vadasparkot. A sáron kívül semmi más negatív élmény nem ért minket, talán csak annyi, hogy a hidegre való tekintettel sok állat nem bújt még ki a vackából. A babakocsi szuperált a köves talajon, Poronty füligérő szájjal rohangát egyik lámától a másikig. A róka miatt mentünk ki, mert sérelmezte, hogy még nem látott igazit (pedig már látott, többet is csak nem emlékszik), de le se fütyülte, mert volt helyette tigris meg majom. Öcsi egyszer nyafogott egy kicsit, de csak azért mert megállt a babakocsi a segge alatt :-) Siettünk, mert így is két órás program lett belőle, de megérte, mert mindenki kibírta.

Nagy bánatomra itthonhagytuk a fényképezőgépet, pedig annyiszor elmondtam, hogy mindenki figyeljen rá, hogy a végén csak itthon marad. Pedig olyan jó lett volna megörökíteni az állatokat meg persze minket is.

Nekem a készülődéssel voltak bajaim, mert mire mindenkinek mindent bepakoltam, már elegem is lett. De a biztonság kedvéért mindent beraktam, az ördög nem alszik alapon.

Voltak Anyóspajtiék is látogatni, hoztak egy halom kaját, de mára már semmi sem maradt belőle, mert Gil-lel minden felfaltunk.

Az én egy hónapos kisfiam egyre cukibb, és remélem nem kiabálom el, de megvolt a harmadik tökéletes éjszakánk, ha ez így marad rettenetesen hálás leszek érte. Este 9-kor szunya, aztán hajnali fél 1-kor cici, majd fél 5-kor, de nem ébred fel teljesen ilyenkor már fent van de csak pislog meg nyekerészik mellettem :-)))) Szépen hízik, egyre tokásabb és megjöttek a tejpöttyök, de jó bőven, szegényke olyan mint egy pubertáns nagyfiú.

Poronty ma megkezdte az ovit. Én vittem, hogy tudjak beszélni az ovónénivel, meg megnézzem, hogy minden rendben van e a cuccaival. Nagyon tetszett neki, hogy körbe donganak minket, de mikor be kellett menni a csoportba, na az már nehezebb volt. A nyakamba borult, hogy nagyon fogok neki hiányozni és egy kis pityergés is belefért. Három hónap szünet után, nem csoda, hogy újra beszokunk  :-(  Fura nekem is, hogy nincs itthon, de legalább egy kis időm is lesz a lakásra meg magamra, főzni...stb.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr26974906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2009.03.02. 18:17:08

De ügyik vagytok a 2-szeri ébredéssel.

Niki- picurAnyu 2009.03.02. 18:17:41

és jó lett az új design.
süti beállítások módosítása