HTML

Elmaradt a tanácsadás

2009.03.06. 13:16 :: Varázsmogyoró

Poronty tegnap reggelre lázasan ébredt. Kerek 3 napot bírt az óvodában :-( Azonnal hívtam a dokinőt, hogy mi legyen. Karanténba került a saját szobájába. A két gyerek nem lehet egy légtérbe... mintha az olyan könnyű volna. Szegényke egész nap számítógépezik meg TV-t néz, néha szimultán teszi ezt a kettőt. Ettől én vagyok rosszul, de kimenni sem lehet, mert esik az eső :-((( Szerencsére már jobban van, nagyon hirtelen reagáltunk a dologra, de még azért külön vannak. Lénárd néha nagyon nyűgi, mert "csinálna" valamit, de nem tud. Szerintem az agya fejlettebb mint a teste, ez lehet a baj. Ha járkálok vele a lakásban semmi baja, de feküdni már nem bír, mást meg nem tud :-))) Ezért kitaláltam, hogy kenguruzni kéne, de ami nekünk van az csak olyan rongy kenguru (nem szerettem anno sem) nem tartja a hátát meg a fejét sem. Amiket meg lehet kapni még használtan is rohadt drágák. Pár hónapig tudjuk használni csak úgyhogy valszeg lemondhatok róla :-(((

Anya megvette a hazahozós tipegőnk nagytestvérét. Annyira örülök neki, mert csodaszép, puha és keskeny fazon, nem lesz benne hordócska a gyerek. (No meg az emlékek is előkerülnek az első tipegőről ) Természetesen oroszlános, mert nekünk az oroszlán lesz a jelünk az oviban!!! (ha már a lénárd nevet kapta)

Amúgy kezdem megszokni a nevét :-) néha már úgy beszélek róla, hogy Lénárd ezt vagy azt csinálta. Eddig főképp Öcsi-Pacsi volt vagy A Kicsi, esetleg Tündérmackó, de az Poronty neve is. (őt meg Bernátnak hívjuk általában)

Annyira utálom, hogy oviban agyon becézik a gyerekeket, mármint a nevüket "tekerik ki" rendesen. ezért volt fontos szempont a becézhetőség is. Porontyot szerencsére felfogták, hogy nem Bettizük hanem Bernizzük ha már mindenáron rövidítünk. Na ebből oviban Bernike lett :-S Eleinte kirázott a hideg, de mára már megszoktam, hogy ez van és kész...

Tegnap mértem egy délutáni szopit, Lénárd 14o ml-t szopizott. Nem tom mennyi lenne a rendes adag, de ált. 2-2,5 órát simán kibír két etetés között, gyarapodik rendesen tehát nagy baja nem lehet. Széklete naponta 4x minimum van. "Szép" anyatejes sárga. Teát vagy vizet nem kap, csak ha konakiont kell bevennie. Az arca helyrejött, de mától még kencénk is van rá ha előjönne, mert kevertek neki receprte a gyógyszertárban. A fene piros, de nem pöttyös. (Hát ha valaki ennyit kakail, ne csodákozzon) A dokinéni ajánlásával naponta egyszer Canestennel bekenjük. Nem vettem észre, hogy segített volna, de lehet türelmetlen vagyok. A szellőzés lenne a legjobb, de ahhoz azért még hideg van, csupasz seggel legyen huzamosabb ideig.

 

   

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr21985232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2009.03.08. 14:07:06

A becézéseket én sem birom. :( Engem azonnal kiakasztottak, mikor közöltük a rokonokkal, Kristóf lesz az ifiúr. Egyből kérdezték, hogy hogy becézzék majd, Krisz-nek? Mondtam, hogy el is felejthetik, Kristóf és ennyi. :)

A szopi mennyisége pedig szerintem jó. :)

Varázsmogyoró 2009.03.09. 09:13:54

Eddig a legrosszabb Kristóf becenév amit hallottam az a Stofi volt :-))))
süti beállítások módosítása