HTML

Pocsék egy éjszaka

2009.05.08. 09:57 :: Varázsmogyoró

Lénárd nem lázasodott be, de hőemelkedése volt. Nagyon rosszul aludt, szinte fent volt egész éjszaka, bár a szeme csukva volt. Nyüszizett, meg dobálta magát. Így utólag én vagyok a hülye, mert adhattam volna neki egy fél kúpot, de arra gondoltam, hogy ha lázasodna akkor majd adok. Az előző oltást szinte észre sem vettük. Remélem a következőt se fogjuk majd.

TEgnap csvarogtam a városban Anyával. Olyan jó volt. Vettem egy klassz papucsot, meg apró csecsebecséket. Jólesett a semmittevés. Sütött a nap, sok ismerőssel futottunk össze, mindenki el volt regedtatva a gyermektől. Bár Anyukám mindenkinek elmondta, hogy ilyen duci unokája még nem volt, meghogy: -Ez a gyerek állandóan cicizne, folyton eszik, és csak anyatejet eszik, semmi mást nem hajlandó elfogadni. Itt a vízre meg a tápszerre gondolt.

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr121109414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2009.05.10. 10:10:09

Jaj ezek az oltások. :(
És nagyon jó kis méretekkel rendelkezik ám. ;)

Hanna30 2009.05.11. 08:39:18

Sajnálom az oltás utáni éjszakát. :(
Gyönyörű méretek. :)
süti beállítások módosítása