HTML

Poronty és a rizsfelfújt

2008.08.25. 14:12 :: Varázsmogyoró

Az ember hajlamos azt hinni, hogy ha gyermekének örömet akar szerezni akkor valami fincsi édességgel ezt meg tudja tenni. No, nálunk ez nem így sikeredett. A főzés fázisában még lelkes volt Poronty, mikor a sütőbe került a készítmény, már szabadkozott, hogy nem éhes. Mikor már enni kellett volna, na eddigra már eldöntötte magában, hogy micsoda baromságokat találok én ki, és mért nem csináltam egyszerűen tejbegrízt azt passszz :-D

Apa is tétován kezdett neki, de mikor megtudta, hogy Nutellát vagy lekvárt is lehet enni mellé, megjött a kedve és két szép nagy kockát be is vágott. A szomszédba is jutott egy kis kóstoló, sőt még mindig van a hűtőben egy kisebb hadseregnek való adag. Ma szeretnék küldeni Apának is, mert ő tudom, hogy kedveli.

Legközelebb majd megint perecet sütök, mert az tuti, hogy elfogy :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

(A kép csak illusztráció!!!!)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr43631950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.08.26. 11:41:05

Hétvégén én is ezt csináltam, mert itt volt nálunk a finnyás öcsém. :) szerintem nagyon finom lett, de szerinte csak úgy "elment". :)))
süti beállítások módosítása