HTML

Poronttyal a munkahelyen

2008.08.28. 14:11 :: Varázsmogyoró

Kihasználtuk, hogy nincs főnök és poronty ma egész nap itt van velem. Számítógépezik, rajzol, szöszmötöl.... Délben kicsit játszótereztünk és elmentünk ebédelni egy közeli szállodába menüt. Meggyleves a gyereké, nekem milánói sertésborda (nagy kedvenc).

A vezetékes céges telefont átirányítottam a mobilomra, így ha kerestek megtaláltak. Nálunk a személyes "vendég" ritka dolog. :-)

Most itt alszik P. két összefordított fotelban, hoztunk neki takarót, párnát. Nagyon élvezte a napot velem, olyan jó boldognak látni. Én is mindig imádtam anyával Dógozóba menni!

Holnap megyek a dokihoz, már nagyon várom, mert olyan régen volt UH, és  Pötty ritkán jelentkezik. Délben még bejövök, aztán meg csak ha kellek. :-)  Nem is bánom, mert ez a hét egyedül nagyon kifárasztott. Otthon azért könnyebb lesz, délben szerintem szunyókálni fogok, meg már tegnap a könyvesboltban is kinéztem magamnak pár könyvet amit jó lenne beszerzni és csendben (Celine Dionnal),  kényelmesen olvasgatni kicsit.

(Ez a fényképalbum már megvan,  arra az időre tartogattam, hogy ha terhes leszek ezt nézegetm és közben ezt hallgatom.... végre teljesülni látszik)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr87637763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása