HTML

Szerdán védőnő, csütörtökön buli

2008.09.12. 12:06 :: Varázsmogyoró

Mondom én, hogy meghalni sincs időm!!!!

Szerdára berendelt a védőnő, mert beszélni akart velem a leletekről. Megint felvilágosítottam, hogy én mindent máshol csinálok mint a normális emberek, ezért lehet a lelethiány ?!

Közben szépen eltelt az idő, alig maradt valami a napomból. Egy kis pihi, takarítás, főzés és már megint feküdhettem le aludni.

Tegnap meg Gil féle partnernapi buli volt Pesten. Telepakoltam a pocakom mindenféle tengeri herkentyűvel, Gil utálja ezeket, még ránézni sem bírt. Én élveztem, hogy végra hozzájuthatok, mert otthon ilyeneket én nem csinálhatok :-(

Utána Jamie Winchester és Hrutka Róbert következett. Egy pillanatig sem állítanám, hogy rossz volt, de elmaradt a varázs. Valszeg velem volt a gond, mert kényelmetlen volt a szék, meg késő este én már nem élvezek semmit :-D Nem volt szénsavmentes víz :-( Stb.

Még tartott a koncert mikor visszavonulót fújtunk. Én hazafelé végig aludtam, otthon épp csak lemostam a sminkem és reggelig egy pillanatig se tértem magamhoz.

Mára megint berendeltek dolgozni, de most szerencsére csak fél napra.

Ma jazz koncert lesz Egerben. Gil be van sózva, nekem nincs nagy kedvem menni. szegény Porontyot akkor megint le kellene passzolni. Már az is megfordult a fejemben, hogy visszük  magunkkal. Élvezne egy 4 éves egy Jazz koncertet????

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr31660106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása