HTML

Nemtudom....

2008.10.14. 13:39 :: Varázsmogyoró

Lehet abba kéne hagyni a blog olvasgatást, mert nem tesz jót nekünk... kiborít, elgondolkodtat és ezt biztos Pötty is érzi, de ezt nem tudom most megtenni, mert annyira aggódok, sajnálom, szeretnéksegíteni, de nem tudok/ nem lehet.

Annyira örültem mikor ezt az "egészet" elkezdtem, mert barátságos légkört találtam, kedves embereket, szép történeteket, melengették a lelkemet. Most meg egy kicsit besokalltam, mert mindig történik valami ami taccsra tesz napokra és ezt most nehezen viselem.

Tudom, hogy ebből kiszállni már nem tudok (nem is szeretnék), mert megszerettem, és az élet ilyen ezen nem tudok változtatni, de akkoris!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nem tudok bizonyos dolgokat helyre tenni a lelkemeben. :-(((((

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr5713363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

emm · http://bubukedves.blog.hu 2008.10.15. 09:23:53

Talán tarts egy kis szünetet, ha az megnyugtat, de sajnos a világban történnek az események hogy ezt a csúnya szót használjam nem lehet bedugni a porba a fejünket. Pötty is kiváncsi lesz majd mindenre biztos! üdv

Niki- picurAnyu 2008.10.15. 12:43:29

Egy kicsit pihentesd akkor a dolgot. Teljesen megértem, hogy így érzel, nekem is megfordult már a fejemben. ... De abbahagyni egyszerűen nem tudom. Kristóf miatt sem.
süti beállítások módosítása