HTML

Visszaszámlálás...

2008.11.04. 18:52 :: Varázsmogyoró

Kevesebb mint 80 napunk van hátra. De fura!!!

Babóca már egy kiló. Tegnap este arról beszélgettünk, hogy lassan kezdhetünk kicsit rendeszkedni, meg készülgetni a csomagokkal meg mit kellene még januárig elintézni.

Holnap felülvizsgálat. Kiváncsi vagyok, hogy mit szólnak a cukromhoz. Két napot végig mértem, semmi különös nem volt. 6 felé sose ment. Próbáltam kicsit diétázni, volt, hogy ettem rendesen, de hál istennek semmi gond. Azért kicsit figyelek, sok alma, sütőtök, kevés cukor...stb.

(mellettem Berni tornázik, Minimaxon megy az esti torna ő meg olyan lelkes :-D kár, hogy nincs kéznél kamera, olyan cuki, hogy legszívesebben megzabálnám, épp integet a tv-nek)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr33749820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása