HTML

Dávid jól szórakozik

2008.11.12. 12:11 :: Varázsmogyoró

Mostanában az az új szokása, hogy rugdossa az anyukája női belszerveit. Hát mit ne mondjak nagyon vicces!!! Persze a legjobb pillanatokban. Hirtelen azt sem tudom, hogy fiú vagyok e vagy lány. Aztán még egyszer-kétszer és vége.

Ma voltam tanácsadáson. Hallgattunk szívhangot, de csak egy pillanatig. Mire épp hallgatóztam volna már be is fejeztük. :-( Híztam 2 kilót. A vérnyomásom a béka feneke alatt volt, ilyen alacsonynak még terhesség nélkül se mérték. Viszont a pulzusom 107, az mindig magas de azért ennyire nem megy 100 fölé. A franc se érti ezt!!??? (a pajzsmirigyem rendben van)

Pénteken UH!!! Konzultálnom kell az orvossal a cukor miatt, meg kérni beutalót teljes vérképre meg vizeletre. Remélem nem fogom elfelejteni, mert az Uh alatt minden ki szokott menni a fejemből :-D

Gil ma megvette a cicaajtót! Költözik a cica a garázsba... kiváncsi leszek, hogy mit fog szólni hozzá, hogy ridegtartásba kerül. Így legalább akkor jön-megy amikor csak akar.

Vasárnap jön a festő bácsi felmérni a terepet. Nagyon remélem, hogy mire tud jönni, már meglesznek a szép ajtóink. tegnap megrendeltük őket. Az a gond, hogy natúrszínben jönnek, mert ha festve kérnénk, akkor plusz egy hónapot kellene rájuk várni :-( Már csak az üvegezést kell megoldani meg, hogy valaki beállítsa őket. Nem tudok dönteni, hogy a nappalink narancsos legyen van zöldes??? Minden kiegészítő (ajtó, lépcső) cseresznye színű. félek, hogy nagyon narancsosak lennénk, ha azt választom. A zöldtől meg félő, hogy kórházasdinak fogunk tünni??? Jó lenne megnézni mindkét variációt, de sajna erre nincs lehetőség, így marad a képzelőerőm.

Tegnap ahogy a várost jártam megláttam a "rég elfelejtett" szoláriumot. Épp kezdtem siránkozni, hogy már mennyire jó lenne szép barnára sülni mikor Hopp! Égi szikra: Arcbarnító! 7 percet voltam bent, olyan jó volt. Ma reggel mikor indultam intézni a dolgaimat még a tükör is mást mutatott. Eltűnt az a szép sárgás színem. Nem kellett pirosító sem. Nem égtem meg, de van egy klassz kis pirossága az arcomnak ami valszeg holnapra már bebarnul. Azt hiszem kéthetente meglátogatom az új kedvenc gépemet :-) Még egy pedikűröst kéne beújjítani, mert alig érem el a lábam végét. Két tappancs között 10 perc szuszogás, pihenés. (azért elboldogulok valahogy, de egyre nehezebb)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr41765038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.11.13. 14:58:33

Teljesen normális, hogy 100 fölött van a pulzusod, legalábbis a védőnőm szerint, hisz ilyenkor többet ver perceként.

Varázsmogyoró 2008.11.16. 10:11:51

Köszi a tiéd legalább nyilatkozik róla...
süti beállítások módosítása