HTML

Semmi nyugalom :-)

2009.01.05. 15:54 :: Varázsmogyoró

Most épp itt vannak a mesterek és radiátorokat cserélnek. Szerencsére nem csinálnak nagy koszt, de a lakást megint össze kellett cuccolni kicsit. :-D

Tegnap óta Öcsi nem mocorog annyit mint eddig????? Remélem semmi baja nincs. Ma mentem volna a táppénzes papíromért, de annyian voltak mint az oroszok... mindenkinek ma kellett mennie tanácsadásra? A múltkor azt mondta az asszisztens csajszi, hogy nem kell kivárni a sort, ha csak tppapírért megyek, ma azt mondták, hogy várjam ki a soromat. No komment!!! Sietnem kellett haza, mert jöttek a szerelők.

Délelőtt elég pocsékul voltam, de aludtam mikor Gil hazaért, mostmár minden ok, csak éhes vagyok :-D Szerdán UH, NST nagyon várom.

Kicsit tartok attól is, hogy azért nem ficereg Öcsi, mert készül kifelé. Ki kéne tartania még legalább egy hetet. Légyszi, Légyszi, Légyszi, Légyszi, Légyszi, Légyszi....

Ma csináltam ál karácsonyfát. A teraszról behozott égősort a fikuszra biggyesztettem :-) Nagyon hangulatos, de köze sincs a fenyőfához, de legalább van.

Porontynak ma megkezdődött az ovi. Neki is jó meg nekem is, de azért nagyon fura, hogy nincs itthon és nem csicsereg egész nap a fülembe.

Rengeteg fotó készült a napokban sokmindenről, majd ha lesz egy kis nyugi, hozom őket, azért pocifotót teszek fel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Háttérben az új tapéta és a megkésett mikulásvirág. (a mosolyom kicsit erőltetett :-D)

 

Már csak 18 nap, ma vagyunk 37+3 !!!

Egyre többet röhögünk azon, hogy mennyire nem férek el "magamtól". Aludni meg aztán egyáltalán nem tudok, de ma este fordult elő először, hogy álmomban szültem. Sajna az arcát nem láttam, de egy nagy plédbe bugyoláltan megkaptam az ölembe és nagyon boldog voltam/vagyok.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr4859474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2009.01.05. 19:00:27

Már épp kérdezni szerettem volna, hogy vagytok, de szerencsére írtál, és látok minden OK. :)
És nyugi, Kristófnak is voltak nyugodtabb napjai, most meg 1-2 napja begajdult. Kicsike már a helyük.
A tapéta nagyon szupi, és csini vagy. :)

Melike80 2009.01.06. 08:06:17

Hú, hogy elröpült az idő.
Már nemsokára a karodban tarhatod a kicsikédet.
Óriási pocid van.
És nagyon csinos vagy.
Ejha.. nekem is ilyen lesz ??
Puszillak

Hanna30 2009.01.06. 15:12:49

Nagyon csinos vagy!
süti beállítások módosítása