HTML

Béndzsa vagyok!!!

2009.05.04. 15:28 :: Varázsmogyoró

Írogattam én csak épp nem élesítettem be rendesen :-((((

Csodálkozom, mert Firefoxban láttam szépen a bejegyzéseket, de ma mikor picurAnyu írt ránéztem Internet Explorerrer és döbbenten láttam, hogy a bejegyzéseim nem jelennek meg :-(((  Remélem megoldottam a problémát... ezentúl gyakrabban nézek rá máshonnan is

és ha már itt vagyok, akkor gyorsan elújságolom, hogy Öcsi a hasáról a hátára tudott fordulni! Igaz, hogy csak egyszer és arról is lemaradtam csak a végeredményt láttam, de Gil ott volt! Nadfiúmár.

Voltunk egy esküvőn a Domony-völgyben. Ahol másnap a Ripel fiú tartotta az esküvőjét. Gyönyörű helyen jártunk... Nálunk semmi nem mehet simán, Poronty megrántotta a nyakát, ezért a vacsora felénél sajna fel kellett adnunk a bulit. Eleinte azt hittem, hogy 10 perc és elmúlik, de nem. Még a nurophen se segített. Este mikor fordult még álmában is nagyon nyöszörgött. Jól begörcsölt neki, még egy kicsit most is fájlalja, de már nem úgy mozog mint egy robot :-) Természetesen a frászt hozta ránk mint mindig, mert a Jászai Mari díjra is hajt!!!

Lénárd nagyon szépen viselte a "megrázkódtatásokat", minden rokon dögönyözött rajta egy kicsit, vele fényképeszkedtek.

Ma egész nap takarítás meg mosás, vasalás a program. Már most kivagyok és még semmi látszatja nincs a dolognak.

Anyáknapjára (Gil-től) a gyerekektől kaptam egy (szerintem valami kála féle) virágot. Nagyon tetszik, még sose láttam ilyet. Majd jól utánakutakodok, hogy mit szeret, mert szeretném éppségben, egészségben tartani sokáig. Fotó majd jön!

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr971102409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2009.05.06. 13:48:09

Nagyon édesek. :) Örülök, hogy sikerült megoldani a problémát.
És gratulálok az átforduláshoz!
süti beállítások módosítása