HTML

Védőnőnél

2008.09.12. 12:11 :: Varázsmogyoró

Szerinte 61 kiló vagyok???!!! Vastag kötött pulcsiban, kertésznadrágban, telefonnal, kulccsal kell mérni akismamát??? Ha ez így lenne, akkor már 7 kilónál tartanék!!!

Eddig 4 kilót híztam!

A vérnyomásom (szerinte) 110/65. Azzal nem is törődött, hogy a pulzusom nyugalmi állapotban 111 volt! Nekem mindig magas, de ennyire??

Cukorterheléses beutalóért meg mennem kell újra! Nem értem mért nem adta ide már most???

Irigylem azokat az embereket akiknek normális a védőnénije. Nekem ez mért nem adatott meg?????

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr20660112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vorosbegy71 2008.09.14. 11:06:36

nagyon ügyes vagy, hogy eddig csak 4 kg-t híztál, csak így tovább! a pulzusod valóban magas egy kicsit, de ez terhességben gyakori...beutalók...ez gáz...egy normális védőnő valóban megkönnyíti a kismama életét, sajnálom, hogy a tiéd nem az, de nem sokáig kell elviselned, kitartás!!!! és majd ha már a babázós időben jön az okos tanácsaival, majd itt leszünk mi és megnyugtatunk és ellátunk sok másik okos tanáccsal!!!
bocsánat, hogy csak most linkeltelek, de jövök minden szombaton, ha máskor nem is lesz időm :)))
puszi

Niki- picurAnyu 2008.09.15. 11:01:50

Ez a 4 kg tökéletes! :) Ügyes vagy. ;)
Védőnénit meg nem értem miért nem adta oda a beutalót. :S Lehet, annyira hiányzol neki, hogy látni akar hamarosan újra. :)
Nekem odaadta, de igazából fölöslegesen, mert amúgy is a 24. héten megyek újra vissza hozzá.
süti beállítások módosítása