HTML

6 Kg!!!!!

2008.10.16. 11:59 :: Varázsmogyoró

Atya világ! Poronttyal a 32. héten híztam ennyit. Nem nagyon érdekel a dolog, de talán kicsit azért illenék odafigyelnem a dolgokra! Biztos a tegnapi két tányér krumplifőzelék (természetesen fasírttal) megtette jótékony hatását... Sokat eszek, de azért erre nem számítottam. Ha Pötty így halad lesz 4 kg mire megérkezik.

Ennek örörmére tegnap megleptem magunkat egy új őszi kismama nadrággal. Ennek most nagyon örülök, mert nem az a szokványos és általam nem szeretett pocibetétes, hanem ki van varrva a poci rész rendes anyagból és hátul végig gumis. Úgyis időszerű a pocifotózás, majd ha a kis fényképészem hazaérkezik a nagyszülőktől készítünk fotókat.

Ma megyek táppénzes felülvizsgálatra, remélem ilyenkor nem lesz semmi vizsgálat vagy ilyesmi??!! Poronttyal nem kellett menni, mert elhitték, hogy még mindig terhes vagyok :-)))

Megvan a beutalóm cukorterhelésre, a jövőhéten letudom. Dejólesznekem!!!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr6716731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.10.17. 09:53:33

Na menj már a 6 kg-oddal. :))) Szerintem már én is ott tartok. ;)
Pocakfotót meg várom nagyon.
És akkor jövőhetn majd egyszerre felhajtjuk a cukros lötyit. Én már előre rosszul vagyok. :S
süti beállítások módosítása