HTML

Újabb cukroslötyi

2008.11.19. 10:21 :: Varázsmogyoró

Tegnap reggel rászántam magam és pár nap enyhe diéta után újra nekiláttam a cukorterhelésnek.

A kismamákat előre vették ezért alig kellett várnom. Aranyos volt a csajszi, megértette a kínunkat, hogy huzakodunk "inni". Én persze vittem a szokásos fél citromomat ezzel megkönnyítendő a dolgomat. Itt (most nem a "saját" SZTK-ban voltam) azonnal AccuCheckkel leellenőrzik a véredet, mertha magas az éhgyomri akkor nem ihaccc lötyit. 5,1-et mért a nővérke. Én itthon induláskor 5,2-t. Szóltak, hogy a 2 óra múlva esedékest már nem itt csinálják hanem a szűrőközpontban. Azt se tudtam, hogy van ilyen ezért előre felkutattam, hogy ha megyek már célirányosan tudjam, hogy hova kell mennem. Egy óra elteltével 9,2-t mértem itthon. Elkeseredtem rendesen, mert egy pillanatra rosszul is voltam, olyan szédülés ájulás közeli állapotba kerültem, de gyorsan elmúlt. Visszaértem időben, de a csajszi nem került elő csak 135 perc múlva! Gondoltam nem is baj, mert legalább lejebb mehet a cukorszintem. Megcsapoltak, közölték, hogy másnap eredmény. A kocsiban először 9,7-et, majd rá 5 mp-re 9,5-öt mértem. Hívtam Gil-t, hogy elbuktam rendesen, másnap terhescukrostanácsadás és szigorú diéta vár rám. El volt rontva az egész napom...

Erre ma reggel irány a leletkiadás. A leletem szerint éhgyomorra 4,1, terhelés után 6,7!!!! Nagyon boldog voltam, hívtam mindenkit a családban, hogy "rendben" vagyok.

Így nem kellett mennem a kórházi tanácsadásra. Hazafelé beugrottam a védőnőhöz, aki szintén velem örült, de közben közölte, hogy újra Maltofer Folt egyek, mert a hemoglobinom alacsony kicsit. Cákla, szeder, feketeribizli...stb 

Sokkal jobb lett a kedvem... azért kicsit továbbra is figyelek a kajálásra, de legalább néha bűnözhetek :-)))

Most ezzel a hideggel nem vagyok kibékülve. Olyan rossz, hogy ha indulok valahova 3 réteg ruhát kell magamra szednem. Ennek örömére vettem ma maganak egy jó vastag kötött zoknit. Csúszásgátlós mint a babáknak. Szép sötétkék és egy fehér hópehely van rajta csengővel!!! Így mindig fogja tudni a család, hogy merre járok :-D (jut eszembe inkább fotózok!)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A télapós a nővéremé lesz!

Ha már képek, akkor természetesen poci fotó:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ezek az első adag Öcsicuccok: a hupikék törpikéset még én varrtam anno 10 évvel ezelőtt a nővérem akkor még kicsilányának.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

és az elmaradhatatlan cicafotózás: (ridegtartásba került szegényke, mert nem sikerült esténként a dobozba csinálni, 3 nap után megelégeltem ezért a teraszon van napközben, este meg a fűtött garázsban szundikál)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hát mára ennyi. Már csak 65 nap van hátra!!!!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr86777358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.11.19. 13:46:59

Örülök, hogy jó lett a cukrod, gondolom mennyire megkönnyebbülhettél. :)
És nagyon szép a pocakod. :)
süti beállítások módosítása