HTML

Továbbra sincs meg a cicánk

2009.01.08. 16:42 :: Varázsmogyoró

Ami elgjobban elszomorít, hogy ma beszéltem a szomszédokkal és mind a négyünknek eltűnt a cicusa egy-egy hét eltéréssel. (szembeszomszéd a negyedik)

Bárcsak tudnám, hogy ki bántja őket, mert ilyen véletlen nincs... nagyon gonosz tudnék lenni vele. Ha állatokról van szó, nagyon be tudok pörögni. Poronty még reménykedik, de szerintem sajnos már nincs miben. :-(

Ő jobban van, ma volt először, hogy bent maradt a diétás menü. Nem nagyon érti, hogy mért kell vackokat ennie, mikor ő mindent szeret. :-)

Megkaptuk a baba-recepteket. Nem váltok ki mindent, mert vannak dolgok amik szerintem feleslegesek. Majd Gil kiváltja mikor mi kórházban leszünk, hogy a lehető legfrissebb kencék legyenek meg Öcsinek, aki mostmár egyre biztosabb, hogy a Péter nevet fogja viselni, de Petikézni sose fogjuk, remélem más se!!!!  Kiürítettem nekik egy kis fiókot, a pelenkázó alatt. :-D Már tényleg célegyenesben vagyunk.

A nővéremék 4 napra elutaztak, csak annyit kért, hogy addig míg haza nem ér, maradjak "egyben". Rám maradtak a macskái... legalább látok cicukát, ha már nem a miénk nincs meg.

Holnap jön Anya takarítani, mert már kezd elegem lenni, ma csak mostam meg teregettem de az is elég volt. Majd Anya vasal he-he-he-he

Az étvágyammal is van egy kis gond, valahogy semmit se kívánok. Eddig minden nagyon jólesett, nem tom mi van. Remélem nem nyaltam be a Poronty féle klassz ovis nyavalyát.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr44865692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2009.01.08. 19:51:33

Sajnálom a cicát. :(
Örülök, hogy Lurkó már jobban van, remélem minél előbb teljesen rendbejön.

meske 2009.01.09. 10:40:30

Istenem de átérzem. :((( Belőlem is igen nagyfokú agresszivitást hoz elő, hogy mit is tennék azzal az emberrel aki miatt nincs meg a cica.... :(

Hanna30 2009.01.10. 10:10:10

Sajnálom a cicát. :(
süti beállítások módosítása