HTML

Túl az oltáson

2009.05.07. 13:16 :: Varázsmogyoró

Ma megkaptuk a 3 hónapos oltást. Azóta alszik Lénárd. Szegénykémet megint a lefogás viselte meg jobban mint maga a szuri. Nagyon remélem, hogy láz nélkül megússzuk.

Poronty ma ment oviba, olyan furi, hogy csend van, ha Lénárd alszik :-)

Paraméterek:

Súly: 7060 gramm     Hossz: 65 cm

Meg lettünk nagyon dicsérve, hogy milyen szép súlya van és csak anyatejes. (Jelzem napok óta megint elég csak egy ciciből szopiznia, mert a cikóriakávénak hála, megint elöntött a tejcsi rendesen) A fogadalmamat megszegve mérlegre álltam. 56,6 kilóval mérlegeltem. Azt httem, hogy többet fogok nyomni, ennyivel kibékülök, mert nekem az 54 lenne az ideális, de azt el tudom érni!!! (nagyon remélem)

Levágattam a hajamat a múlthéten. Nem vagyok megelégedve a látvánnyal, de jobb mint volt. Könnyebb kezelni és mivel most sincs semmi fazonja (mint általában) elég csak félig megszárítani :-)))

Alig jutok egy kis szabadidőhöz, mert ha "üresjárat" van, akkor levegőzünk vagy sütögetünk a teraszon.

Előszedtem Öcsinek a napozókat és szépen rendbetettem mindet, alig várom, hogy kilegyenek a kis sonkái. Ma lábatlan gatya volt rajta és abban is már nagyon vagány csávó lett. Betankoltam sok apró fiús zoknicskát (mert Porontynak voltak bőven, de mind fidri-fodri rózsaszín cucc) zabálnivalóak, főleg a tigrises meg a csíkosak.

 

(Azóta se mutatta meg a fordulást újra! Lehet nem volt akkora élmény neki mint nekem???)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr481107994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása