HTML

Mai NST

2009.01.21. 17:35 :: Varázsmogyoró

Egy órával korábban értem oda mint kellett volna, és legnagyobb megdöbbenésemre behívtak!! A keresztnevemen szólított a csajszi... na persze aki ennyit jár mint én, nem csoda, hogy lassan a portás is előre köszön!

Ha ránézek a számlálóra és meglátom a 2-es számot, nem tudom, hogy sírjak vagy röhögjek???!! Mindenki azon parázott, hogy karácsonyra megszülök, aztán, hogy szilveszterre... mostmeg azt mondták, hogy ha van valami akkor szóljak, mert kezdek unalmassá válni ezzel a sose szülünk dumával???!! :-)))))

A doki azt mondta, hogy pénteken is NST, vizsgálat... aztán várunk a 41. hétig aztán kórház, majd indítás. Na nem egy kapkodós típus.

Minden este jó meleg vízben fürdök hátha lesz valami, de azon felül, hogy Öcsi remekül relaxál egyet, semmi más.

Találtam egy régi fotót szülések (!) előttről. Mandulában található. Hát szerintem erre már senki nem emlékszik, hogy voltam én sovánka lány is. Anno mindenki hízlalni szeretett volna, na most erről szó sincs. :-D

Most küldtem le Öcsinek két zsemlét disznósajttal, remélem értékeli a dolgot.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr36893893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillagbaba 2009.01.21. 20:41:28

Szia! Ma többször is benéztem, hogy vajon mi újság! Hát jól megvárakoztat Benneteket Öcsi :-) Kitehetem a blogod linkjét nálam ? Igaz zárt a blogom, de azért megkérdezném....

Varázsmogyoró 2009.01.22. 09:16:57

Szia Csillagbaba! Persze természetesen kiteheted. Én is szívesen meglátogatnálak ha megengeded??!! Üdv. Vm.
süti beállítások módosítása