HTML

Kishíjján megszültem a bútorboltban

2009.01.22. 17:03 :: Varázsmogyoró

Ma Poronttyal kosárvadászatra indultunk. Méregdrága fonott kosárkák, szép anyaggal kibélelve. Találtunk is szépeket, jókat... hát költöttünk rendesen. A szép új lakásban a cuccok mégsem állhatnak cipősdobozban? :-)

Épp a JYSK-ben voltunk, mikor kiszúrtam egy kis diófa padot. Az egyik ablak előttre szeretnék egy kis ülőalkalmatosságot, de nem lehet támlája, mert akor nem tudom kinyitni az ablakot :-( Egész pofás volt és AKCIÓS! Gondoltam ugrálni nem fogunk rajta, de ülni talán igan, sőtt még az is eszembe jutott, hogy az előszobába is milyen jó lenne, ha ülve lehetne a cipőt felkínlódni és nem féllábon ugrálva... na szóval már láttam magam előtt a szerzeményeket mikor gondoltam azért egyszer ráülök, hogy milyen???!! Nem kellett volna, mert összeszakadt én meg seggreültem. Na terhesen feltápászkodni egy összetört, beszakadt padról... no komment! Eladó egy szál se, már csak akkor mikor romeltakarításra került a sor. Elnézést kértem és próbáltam megérdeklődni, hogy talán nem rendeltetésszerűen ültem le vagy ez nem egy pad??? Az volt, azt mondták két embert megbír ha nyugton vannak rajta!!!! Éppencsakhogy nem röhögtem el magam. Mit gondolt, hogy trambulinnak használtam, de azt is mondták, hogy nem az én hibám, mert mindenki ráül. A mocskos vásárlók hát nem kipróbálják!!!??? Ezekután nem volt túl sok bizodalmam, pedig azt mondták, hogy eddig még egyet sem hoztak vissza. Gil általában 100kg-on felül van, igaz ehhez kishíjján 2 méter magas, de ezek után még a gyereket sem engedném ráülni akkor meg minek????

Még 15 perc után is dobogott a szívem rendesen. A hirtelen rémület nem tesz jót egy másnapra kiírt kismamának, de túléltük. Igaz ma egész nap fájdogált a hasam, de egyenlőre még mindig semmi...

Na ami még bosszant, hogy elég spórolós vagyok. Van is lelkiismeretfurdalásom a mai túlköltekezés miatt, de amitől még idegesebb vagyok, hogy a TESCO-ban megint átvertek egy ezressel. Poronty foglalkoztatóját kétszer ütötte be a csajszi. Olyan kedves volt meg mosolygós, erre itthon látom, hogy ez van MÁR MEGINT!!! Engem ott minden alkalommal palira vesznek, ezért is utálom!!! (Hányós smile)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr23895923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása