HTML

32+4 héten

2008.12.02. 11:12 :: Varázsmogyoró

Tegnap letudtam a vizelet és véradást. A 2-es sorszám ellenére több mint félórát kellett várnom. :-( Szerdára meglesznek az eredmények. Délelőtt még belefért egy kis shopping is, ami olyan jót tesz a lelkemnek.

A nagy bánatom, hogy nem találok egy adag babaruhát. Emlékszem pár apró bodyra meg gatyókára amit nem lelek. Ma megint nekifutok a keresésnek, mert ha én nem találom, akkor Anya se fogja az tuti :-)))

BABA Ezen a héten mozog a legtöbbet, ettől kezdve a mozgásnak mind a minősége, mind a mennyisége megváltozik. Számolja a rúgásokat! A baba arcáról eltűnik a legtöbb ránc, és valószínűleg sok haja is van már. Az utóbbi időben hihetetlenül sokat gyarapodott a súlya, most már 1,7 kilogramm és 40 centi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

El vagyok képedve az asszonyos karomtól!!! Én mindent oda híztam????

Azért is fényképeztem le gyorsan, mert ilyen csúcsosnak ritkán látszik. Ez nem is  a legkényelmesebb helyzet, de ezek a mozgások már abszolút nem pillangó szerűek. Néha úgy feszít, hogy nem tudom, hogy nincs e baja??!! Este nem tudtam a jobb oldalamra fordulni, mert annyira húzodott mindenem, hogy azt hittem mehetünk szülni. A nagyobbik baj az volt, hogy egy bálnának fordulni sem egyszrű, így fájdalom ide vagy oda egy kis idő kellett ahhoz, hogy erőt gyűjtsek és átforduljak. Háton abszolút nem jó, mert akor nyom valamit és a pulzusomat rögvest a fejemben, szememben, nyakamban érzem :-))))

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsmogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr4799417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.12.02. 13:27:07

Hű de nagy pocid van. ;) A karoddal meg nincs semmi gáz, ahogy megfigyeltem, nekem is szép kis muszklim lett. ;)
süti beállítások módosítása